Het Algemeen Bestuur neemt alle beslissingen en waarborgt een correct verloop van het Carnavalseizoen. Het bestaat uit navolgende personen:

Lucien Verhoef
Voorzitter Stichting Kielegat
Lucien Verhoef… eerst bekend als optochtdeelnemer, daarna als Prins Lucius d’n aller Irste. Lucien is vanaf juni 2017 voorzitter van de stichting Kielegat leidt de vergaderingen en bewaakt de samenhang tussen de diverse commissies. In zijn vrije tijd speelt hij trompet bij toporkest Auwmenore.
- voorzitter@kielegat.nl
- 06-46241455

Wim Geppaart
Penningmeester
Wim beheert de begrotingen en let er op dat we verstandig omgaan met geld. Hij is verantwoordelijk voor het financieel jaarverslag.

Jasper Mol
Secretaris Stichting Kielegat
Jasper is secretaris van de stichting Kielegat. Daarvoor zat hij in de Raad van 11.
- secretaris@kielegat.nl
- 06 17 45 29 41

Ruud van de Reijt
Sjef Inkomende Geldstromen (Vice Voorzitter)
Carnavalsbeest Ruud is Sjef Inkomende Geldstromen en vice-voorzitter van het bestuur van de stichting Kielegat. Hij zit, naast vele andere carnavalszaken, ook in de organisatie van het Klokkenberg Kielegats Konzert.

Jac van Gorkum
Sjef Evenementen
Jac is verantwoordelijk voor de Kielegatse Kick-off, het Blèèrfêêst, de Oeledienst, de aftrap carnaval, de Intocht Prins, het Muziekfeest op zaterdagmiddag, Het Kielegats muziekfeest zondag, Hossen op de Markt, het Groot verbroederingsfeest, de Brunch met de Prins, het Muziekfeest op dinsdagmiddag, het afscheid van carnaval op dinsdagavond, het Guldenbal en de Vrienden van de Prins.
- feesten@kielegat.nl
- 06-22 51 12 71

Marcel de Visser
Sjef Evenementen
Marcel is verantwoordelijk voor de kennismakingsdag voor vrijwilligers van de stichting Kielegat, de Nieuwjaarsreceptie, de Kielegatse Veiling, de Carnavaleske wandeling, de Opening van de Prinsenbar en de Grôtste Mââuwert.
- feesten@kielegat.nl
- 06-50 51 18 06

Pascal de Ridder
Sjef Evenementen
Pascal is verantwoordelijk voor de inschrijving optochten, het bezoek aan de wagenbouwers, de Bonte Brakkenmiddag, de Lintjesregen, het Stuiterbal, de Brakkensliert, het Brakkenbal, de Grote optocht, het Optochtbal, het Brakkencarnaval op de Grote Markt, het Scholenproject, het Studentenbal en het Scholenbezoek op vrijdag voor carnaval.
- feesten@kielegat.nl
- 06-30557623

Jeroen de Lange
Sjef Facilitaire zaken
Verzorgt versieringen voor festiviteiten, is verantwoordelijk voor het onderhoud van de Prinsenwagen en voor de opbouw van het podium op de Grote Markt.
- technischezaken@kielegat.nl
- 06-53866891

Jeroen Jagas
Sjef Protocol
Jeroen is Sjef protocol en is de bewaker van de tradities in ’t Kielegat. Hij is verantwoordelijk voor de Prins, de Pages en het Gevolg.
- protocol@kielegat.nl
- 06-15071682

Anouk Bakkers-de Smet
Sjef Pers en Promotie
Anouk is samen met haar commissie druk met deze website, de nieuwsbrief, cocial Media, de Kielegat App, De Kontklopper en bewaakt de huisstijl van de stichting Kielegat. Daarnaast onderhoudt ze de contacten met de pers en is ze verantwoordelijk voor de promotie van het Bredase carnaval.
- pers@kielegat.nl
- 06 48 267 454

Stoffel Geerards
Sjef Groei & Bloei
Stoffel is verantwoordelijk voor de groei en bloei van de vrijwilligers van de stichting Kielegat.

Pim van Bel
Sjef Creatieve Denk-Tank
Pim is de Sjef van de creatieve denk-tank van de stichting Kielegat. Samen met zijn commissieleden voegt hij nieuwe creatieve ideeën toe aan het Bredase carnaval.

Patrick Mertens
Secretaris van de Prins
Patrick is de Secretaris van de Prins. Hij beheert de agenda van de Prins van ut Kielegat en zorgt dat het programma steeds vlekkeloos verloopt.

Rutger Westenburg
Sjef Sponsoring & Verkoop
Rutger onderhoud het contact met bestaande en nieuwe sponsors van het Kielegat. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor de commissie Verkoop.
- sponsoring@kielegat.nl
- 06 10 945 094

Jorrin Schouten
Sjef Veiligheid
Jorrin is de adviseur als het gaat om een veilige carnaval in het Kielegat. Hij gaat over de vergunningen en heeft hij contact met oa. de gemeente, politie en brandweer.
- veiligheid@kielegat.nl
- 06 48 109 447